Tekst objavljen: 11.02.2013 16:39        


Korporativna kultura je mnogo više od opisa poslova i veština vaših zaposlenih. To je način na koji se organizacija doživljava, radi i izvršava poslovanje.

LinkedIn - put do uspeha iz kog možete da učite

Stiv Džonson, direktor Design & Web Development odeljenja LinkedIn-a nedavno je podelio strategije ove kompanije koja im je omogućila rast do 200 miliona korisnika, kao i vrednost od 13,25 milijardi dolara.

- Dizajnirate sopstvenu kulturu korisničkog iskustva.

- Regruteri moraju biti deo tima kao i svaki drugi zaposleni.

- Ne koristite trikove kako bi privukli talentovane zaposlene.

- Ugradite ponos u brend.

- Hijerarhija je za vojsku – ne opterećujte se previše odnosima nadređenosti i podređenosti u timu.

- Postarajte se da su vrednosti koje podržava vaša kompanija svima poznate i da se poštuju.

- Omogućite vašem timu da promoviše dostignuća.

- Kvalitet je bitan, a korisnici prepoznaju razliku. Stvar je u detaljima.

- Najbolji proizvod je rezultat svih zaposlenih iz svih odeljenja u kompaniji.

- Nemojte zapošljavati svoje klonove. Treba vam tim različitih ljudi.

- Povremeno preraspodelite dužnosti među zaposlenima, čak i menadžerima dodelite neke nove zadatke.

- Promovišite učenje, podučavanje i deljenje znanja mađu zaposlenima.

- Izdvojite ljude prema njihovim posebnim veštinama koje poseduju.

- Neka vaš proizvod bude intuitivan i jednostavan za korišćenje.

- Prilikom donošenja svake odluke morate uzeti u obzir iskustvo korisnika.

 

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Ostavi komentar


Pročitao/la sam i prihvatam uslove korišćenja




Povezane teme:
linkedin najveće kompanije IT kompanije biznis posao

Kalkulator dozvoljenog minusa
Dozvoljeni minus
Nedozvoljeni minus
dana